Paul bragg cum să renunți la băut

Care a restabilit viziunea lui Bragg

Cot Faima mondială a lui Paul Bragg a venit din cauza lucrărilor sale în domeniul nutriției, și anume, înfometarea sănătății. Dar Paul Bragg a fost angajat nu numai în diete. De asemenea, el a inventat complet independent exerciții eficiente pentru terapia coloanei vertebrale. Tehnica sa este de asemenea bine cunoscută pacienților din întreaga lume.

care a restabilit viziunea lui Bragg

Astăzi vă vom spune mai multe despre aceste exerciții faimoase. Care este particularitatea abordării Paul Bragg a argumentat că funcția afectată a coloanei vertebrale poate fi încercată să se restabilească, fiind în aproape orice categorie de vârstă. Pentru aceasta, el a dezvoltat un complex incredibil de simplu format din doar cinci exerciții minunate. Singura condiție pe care însuși Paul Bragg a insistat să o observe este să efectueze un întreg set de exerciții în complex, să-l transforme într-un sistem.

Dar, pe lângă aceasta, aceste exerciții de sănătate, conform feedback-ului de la pacienții lui Paul Bragg, de asemenea: îmbunătățirea posturii; a face masa vertebrală destul de elastică și puternică; ameliorează durerea de spate enervantă; instituie anumite organe interne; să restabilească această mobilitate, care se întâmplă la o vârstă foarte fragedă.

Aflați cum osteochondroza cervicală afectează vederea.

  1. Font pentru persoanele cu vedere slabă
  2. Acuitatea vizuală a unei persoane sănătoase
  3. 5 exerciții Bragg câmp pentru a restabili coloana vertebrală: recenzii de medici și fotografii

Principii și reguli de bază Așa cum am menționat deja mai sus, acest miracol - complexul Paul Bragg conține doar cinci exerciții de vindecare pentru tratarea coloanei vertebrale, care, prin efectuarea unor rezultate sistematice și sistematice, poate obține un rezultat foarte bun.

Dar rețineți că punerea în aplicare a unor astfel de mișcări gimnastice ar trebui inițiată numai după consultarea unui medic sau care a restabilit viziunea lui Bragg unui specialist în domeniul terapiei de exerciții.

5 exerciții Bragg câmp pentru a restabili coloana vertebrală: recenzii de medici și fotografii

Paul Bragg a insistat asupra faptului că, în timp ce realizează acest complex de sănătate, ar trebui să treacă de la starea de sănătate a individului. El a subliniat, de asemenea, că, pentru a obține efectul dorit, această formare trebuie să fie în mod necesar zilnic.

Cel puțin, până când vine o oftalmologie Zhukovsky semnificativă. Sistemul este calea către sănătatea spinală. Pentru a evita complicații destul de grave, precum și consecințe negative care a restabilit viziunea lui Bragg ireversibile, nu trebuie să vă implicați în mod evident în auto-tratamente.

De asemenea, este necesar să se respecte anumite reguli și recomandări atunci când se efectuează toate mișcările. Regulile de bază pentru implementarea complexului Paul Bragg pentru coloana vertebrală sunt următoarele. Înainte de a începe antrenamentul, trebuie să vă relaxați complet. Paul Bragg a crezut că cel mai bun rezultat poate fi obținut numai dacă faceți exercițiile, obținându-le plăcere de la ei și nu tratându-le ca ceva obișnuit și plictisitor.

Toate exercițiile trebuie efectuate treptat, în timp, crescând numărul repetițiilor și amplitudinea mișcărilor. Este foarte important să nu întăriți toți mușchii din regiunea dorsală și din coloana vertebrală imediat. De asemenea, nu uitați de restul după o astfel de antrenament.

Paul Bragg a insistat asupra necesității de a da corpului o respirație după ce a finalizat execuția fiecăruia dintre exercițiile care vizează o anumită parte vertebrală.

Fryer a plecat la război înainte de nașterea lui Clapton și apoi s-a întors în Canada.

Exercițiile înșiși pot fi inițiate numai după ce durerea din zona din spate a trecut, nu mai devreme. La momentul instruirii, este necesar să se asigure că partea defectuoasă a coloanei vertebrale nu este puternic tensionată.

Este necesară oprirea punerii în aplicare a complexului în cazul oboselii sau apariției oricărei dureri sau disconfort. Efectuați toate exercițiile trebuie să fie de la început până la sfârșit, urmând instrucțiunile precise ale specialistului dumneavoastră.

Descărcați cartea paradoxurile alcoolismului

În prima etapă a terapiei, o astfel de antrenament ar trebui să fie zilnic. Și după instalarea oricăror îmbunătățiri, puteți să vă antrenați doar trei sau patru ori pe săptămână. În nici un caz nu își pot opri pregătirea imediat după instalarea îmbunătățirilor.

Această eroare, din păcate, este făcută de mulți pacienți. Doar prin respectarea recomandărilor primite de la medicul dumneavoastră, precum și a regulilor de mai sus, puteți obține rezultatul dorit în tratamentul coloanei vertebrale. Nu vă temeți de dureri musculare după astfel de antrenamente. Acesta este un fenomen complet normal, vorbind despre creșterea masei musculare, ca de fapt, după orice activitate fizică pentru un corp neinstruit.

Care este particularitatea abordării

Ei trec destul de repede. Și în timp, cu o creștere a rezistenței musculare, o asemenea durere nu va mai apărea.

  • La unii pacienți, după un accident vascular cerebral, mișcarea și vorbirea sunt complet restaurate în primele săptămâni sau luni, în altele rămân dificile, iar în al treilea rând aproape că nu se recuperează.
  • Minus 9 miopie
  • Ce este mai bine pentru vedere
  • Vederea este proastă
  • Viziune la colțul ochiului

Fiecare dintre aceste cinci exerciții, pe care le dăm mai jos, este responsabil pentru o anumită secțiune a coloanei vertebrale, pentru restaurarea, reabilitarea și întărirea acesteia. Acum, ridicați ușor și încet pelvisul și îndoiți-vă spatele, coborând capul sub nivelul umărului.

Și în această poziție, coborâți ușor și ridicați pelvisul.

care a restabilit viziunea lui Bragg

Și de mai multe ori. Atenție: începeți cu o leagăn foarte mic. Scopul acestor mișcări este de a afecta acea parte a sistemului nervos, care, la rândul său, este responsabilă pentru conectarea organelor de viziune, cap, intestin și stomac cu sistemul nervos central CNS.

Ridicați pelvisul și coborâți capul sub umerii dvs. Apoi, întoarceți ușor pelvisul spre partea stângă, în timp ce coborâți partea stângă a corpului. După ce simțiți cum sunt întinse mușchii și coloana vertebrală, reveniți la poziția care a restabilit viziunea lui Bragg plecare și repetați exercițiul acum pentru partea dreaptă a corpului. Asigurați-vă că picioarele care a restabilit viziunea lui Bragg brațele sunt drepte atunci când faceți aceste mișcări.

Atenție: începeți cu două repetări, crescând treptat numărul lor la doisprezece. Astfel de mișcări sunt efectuate pentru a relaxa coloana vertebrală, în care sunt localizați nervii, care sunt responsabili pentru activitățile unor organe interne cum ar fi rinichii, vezica biliară și ficatul. Aceste mișcări facilitează boala sau afecțiunile rinichilor și a vezicii biliare, a ficatului și îmbunătățesc funcționarea acestor organe.

Contraindicațiile la punerea în aplicare a acestor mișcări nu au. Podul jos Acest exercițiu este efectuat dintr-o poziție așezată. Întindeți-vă mâinile pe podea în spatele dvs. Și acum, ușor și ușor coborâți pe podea și ridicați din nou corpul. Aceste mișcări trebuie făcute cu atenție și fără sărituri bruște. Începeți cu doar trei repetări, crescând treptat numărul acestora la optsprezece ori.

Scopul acestui exercițiu este: îndepărtarea tensiunii reziduale și relaxarea completă a coloanei vertebrale, îmbunătățirea stării cartilajului intervertebral, întărirea mușchilor viziunea nu este refractată jurul vertebrelor.

Aceste mișcări stimulează fiecare centru nervos. Acest exercițiu, contraindicații, precum cel precedent, de asemenea, nu trebuie să fie executat. Și trageți genunchii în piept, închideți-i cu ambele mâini. Apoi, ridicați ușor capul, apoi apăsați-l în genunchi. Fixați corpul în această poziție timp de câteva minute începeți la cinci și ajustați la zece. Amintiți-vă, trebuie să fie confortabil.

Patru etape de reabilitare

De îndată ce vă simțiți disconfort, ieșiți ușor din această poziție. Efectuați toate mișcările foarte atent. Scopul acestui exercițiu va fi întinderea vertebrelor regiunii coloanei vertebrale, care, la rândul său, este responsabilă de activitatea stomacului. Efectuarea acestui exercițiu restabilește întregul corp, își normalizează activitatea și în mod eficient întinde vertebrele, eliberând terminațiile nervoase afectate. Aflați cum să mâncați cu osteochondroză.

În această poziție, faceți câteva pași încet.

Ca o concluzie În fiecare zi, coloana vertebrală a unei persoane este supusă unui stres sever, care se scurtează puțin. Puteți verifica acest lucru prin măsurarea înălțimii dvs. Pentru a preveni acest lucru și pentru că nu sunteți chinuit de dureri de spate severe, puteți face 5 exerciții ale lui Paul Bragg pentru coloana vertebrală. Citiți mai multe despre cine este și cum să faceți exercițiile corect. Cine este Paul Bragg?

Și amintiți-vă că brațele și picioarele trebuie să rămână drepte. Scopul acestei mișcări este de a activa toate părțile coloanei vertebrale, care reglează activitatea intestinului gros.

Și, în plus, are loc întinderea coloanei vertebrale.

care a restabilit viziunea lui Bragg

Contraindicațiile pentru efectuarea acestei poziții sunt hipertensiunea. Deoarece poziția cu capul în jos poate determina o creștere a presiunii și a durerii de cap. Cum se efectuează un set de exerciții asupra lui Paul Bregu poate fi văzut și pe videoclipul de la sfârșitul articolului nostru.

care a restabilit viziunea lui Bragg

El a fost întotdeauna un susținător al unui stil de viață sănătos, sfătuit să meargă mai mult, mai ales într-un ritm accelerat, să nu folosească liftul. Urmând recomandările sale foarte puțin inteligente și efectuând zilnic un set de exerciții pentru coloanei vertebrale, se poate menține sănătoasă și energică chiar la vârsta de 80 de ani, neștiind ce durere este în coloana vertebrală.

O coloană vertebrală sănătoasă este o garanție a unei vieți pline și plină de bucurie, fără dureri dureroase și constrângeri care a restabilit viziunea lui Bragg mișcări.

Interesant, lungimea coloanei vertebrale scade semnificativ in timpul zilei. În plus, cu vârsta, mobilitatea articulațiilor se pierde, se produce deformarea discurilor intervertebrale. Acest lucru este plin de o mare varietate de boli și patologii, care nu sunt ușor de vindecat. Importanța exercițiilor fizice și a vergeturilor pentru sănătatea coloanei vertebrale a fost dovedită cu succes de faimosul naturopath american Paul Bragg.

Cine este Paul Bragg? Paul Bragg este unul dintre cei mai cunoscuți avocați ai unui stil de viață sănătos, nutriționist, naturopath. Ideea sa principală era un sistem neconvențional de recuperare, inclusiv postul, întărirea corpului prin exerciții fizice. El ia îndemnat pe urmașii săi să se perfecționeze, să întărească corpul și să dezvolte spiritul.

Au scris mai multe cărți despre nutriție, menținerea sănătății și longevității. Bragg a crezut cu sinceritate că oricine poate trăi până la de ani sau mai mult, dacă evită supraalimentarea, se angajează în mod regulat în gimnastică specială pentru a întări baza scheletului - coloana vertebrală.

Acesta a fost cel care a dezvoltat un set de exerciții pentru întinderea discurilor intervertebrale care ajută la menținerea mobilității și a articulațiilor sănătoase. Din propria experiență, el a demonstrat clar că sănătatea întregului organism depinde de starea de sănătate a coloanei vertebrale. Paul Bragg a dezvoltat un set de exerciții pentru întinderea coloanei vertebrale Esența tehnicii lui Paul Bragg Exercițiile pentru întinderea coloanei vertebrale ajută la întărirea mușchilor spatelui, ca urmare a faptului că încărcătura pe coloana vertebrală este în mod semnificativ redusă, alimentarea cu sânge a țesuturilor este restabilită și mobilitatea articulațiilor este restabilită.

Recuperare după o lovitură de vorbire și mișcări

Principalele avantaje ale acestor gimnastică sunt: întărirea și tonifierea cadrului muscular; îmbunătățirea elasticității discurilor intervertebrale; eliminarea durerii; posibilitate de respirație profundă și completă.

În plus, fiecare exercițiu afectează nu numai anumite zone ale țesutului osos și muscular, ci este, de asemenea, responsabil pentru restabilirea activității organelor interne. Contraindicații: perioada de exacerbare a bolilor coloanei vertebrale; boli infecțioase și virale; inflamația articulațiilor; dureri de spate severe. Când efectuați, trebuie să respectați câteva reguli importante. Un complex de cinci exerciții trebuie să se facă doar o dată pe zi, repetând fiecare câte ori, crescând treptat numărul de repetări de până la 10 ori.

Întregul complex de exerciții este dat nu mai mult de o jumătate de oră. O îmbunătățire a bunăstării generale se observă deja la câteva săptămâni după începerea orelor.

La început, poate fi o durere musculară destul de vizibilă cauzată de producerea de acid lactic.

eficacitate

Este important să se respecte o abordare rezonabilă, fără fanatism, și la cel mai mic sentiment neplăcut, este de dorit să se oprească și să se facă o pauză. Este necesar să se abordeze clasele pozitiv, într-o stare bună, fără rezistență.

Mai mult, exercițiul trebuie făcut cu atenție, urmând toate instrucțiunile și recomandările unui specialist. Video: "Recomandările lui Bragg" Indicații pentru utilizarea exercițiilor Fields Bragg Bragg a argumentat că toate bolile umane provoacă doar probleme cu coloana vertebrală.

El a evidențiat trei motive din care suferă coloana vertebrală: lipsa sarcinilor regulate inactivitate fizică ; leziuni, postură proastă, care conduc la dezvoltarea osteocondrozei; depresie și stres.

  • Tratamentul alcoolismului în Coran Sarcina nu constituie o perioadă în care să renunţaţi la sex.
  • Hipermetropie latentă
  • Corectarea vederii ce este
  • Axa acuității vizuale
  • Educație vizivă incluzivă

Paul Bragg a crezut că toate bolile sunt asociate cu tulburări ale coloanei vertebrale și ale posturii El a acordat o atenție deosebită gândirii pozitive, alimentației adecvate și întăririi mușchilor și care a restabilit viziunea lui Bragg corpului.

Gimnastica este prezentată persoanelor care suferă de dureri de spate obișnuite, osteocondroză, scolioză, proeminență și patologii musculare. Nu este necesar să se angajeze în următoarele cazuri: după operații pe coloană vertebrală și organe interne ; în timpul exacerbării bolilor osoase; hipertensiune; tulburări ale circulației cerebrale; în caz de durere severă. Pentru a nu face rău, este mai bine să se consulte cu un specialist despre posibilitatea de a practica o astfel de gimnastică, mai ales atunci când există o hernie intervertebrală, care este o contraindicație directă la utilizarea acestei tehnici.

L-au bătut cu bâtele, fără milă! Un tânăr s-a trezit din comă după două luni și încă zace în spital

Dacă nu există contraindicații, atunci exercițiile vor întări semnificativ și vindeca întregul corp. Condiția principală: respectarea consecvenței și a tehnologiei adecvate. Numai cinci exerciții simple vă vor permite să uitați de problemele legate de articulațiile vertebrale.

Ajută la ameliorarea tensiunii, restabilește nervii deteriorați.

În primul rând, sună pronunția, apoi cuvintele.

Este foarte simplu să o faceți, deoarece este destinat persoanelor care nu sunt obișnuiți cu activitate fizică constantă. Este suficient să vă culcați pe o suprafață tare, pe stomac și să vă întindeți picioarele și să le împărțiți la distanța dintre umeri. După aceea, urcați cu atenție pe brațele întinse și îndoiți-vă spatele astfel încât pelvisul să fie în partea de sus. Sprijinul trebuie să fie exclusiv pe degete și mâini, iar capul trebuie să fie cât mai scăzut posibil. Picioarele și brațele nu se pot îndoi.

După aceea, poziția se schimbă: partea pelviană cade la podea, iar capul, dimpotrivă, se ridică. Mișcarea ar trebui să fie netedă, îndoită, întinzând fiecare vertebră.

O astfel de întindere ar trebui repetată de mai multe ori: în primul rând,și apoi creșterea treptată a numărului de abordări la Aceasta va permite întinderea vertebrelor bine, încălzirea mușchilor, îndepărtarea tensiunii excesive. Deja după prima lecție, puteți simți cum dispare disconfortul din regiunea lombară și regiunea cervicală. De asemenea, în culmea stomacului, trebuie să vă ridicați, înclinându-vă numai pe brațele întinse. Picioarele rămân drepte.

care a restabilit viziunea lui Bragg

La început, pelvisul este întors cât mai mult posibil spre stânga, încercând să atingă podeaua cu ele, apoi, la fel, la stânga. În poziția inițială este necesar să întoarceți pelvisul în direcții opuse.

Este important să vă asigurați că nu sunt îndoite brațe sau picioare. Efectuați exercițiul foarte încet și fără probleme și la cel mai mic disconfort - faceți o pauză scurtă și reduceți amplitudinea răsucirii. În nici un caz nu se poate suprasolicita. Este necesar să se asigure că nu se pierde respirația și că gimnastica nu provoacă reacții negative. Podul Acest exercițiu este extrem de important pentru restaurarea discurilor intervertebrale afectate, întărește spatele inferior, are un efect benefic asupra organelor situate în pelvisul mic.

Trebuie să vă așezați pe podea, picioarele îndoite la genunchi și brațele întinse și plasate chiar în spatele cadavrului.